8/1 - 08

Bra att inte puplicera gårdagens blogg ordentligt. Det blev publicerat nu på morgonen också, så datum och tid är fel. :)
Måste bara fråga vem det var som var så dum och duschade kl 12 innat och väckte huset? Smart!!
Men vad fan händer idag då? Har haft naturkunskap nu, men allt som vi ville ha var upptaget, så vi fick öva lite på vårat tal. 1 gång, men ändå :P Övning ger färdighet. Nu ska vi bara se hur allt går med ljudet osv. Men det funkar nog ganska ok på datorn tror jag! Tyvärr är jag inte här den dagen då folket ska redovisa första gången, men får hoppas det går bra för alla!
Tänk vad skönt det hade varit att bara få vara hemma i helgen? Vi får se vad som händer, men det hade varit underbart. Åka till stan på lördag och kolla upp lite skit tänkte jag. Får se hur det går med det..

Men nu är jag ensam på mitt rum konstigt det känns.. Ska nog ta och vila en stund innan engelskan och en liten utskällning för min essay inte är klar, väntas!

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Gumms, du MÅSTE säga till om du vill vara ensamnen på ditt rum, då hittar jag på något annat, känner mig inte alls utslängd, alla har rätt till privatliv! Så det så, don´t be afraid. Kommer sakna att inte ha dig några meter ifrån mig nu, men ska nog överleva det också, och du lovar komma hem helskinnad i från Fuerta Ventura! Sedan är det flyinge! Älskar dig vännen

2008-02-08 @ 16:02:15
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0