9/2 - 08

Vaknade väl för tidigt nu igen.. Hmm.. Men god frukost som vanligt väntade utanför min dörr, och en glad Simon. :)
Har inte hunnit lyssna igenom alla min låtar, utan har blivit att istället försöka lägga över så mycket låtar som möjligt på min mob nu, så man har någonting att lyssna på. I höstas var det ju bara en och samma skiva hela tiden vid poolen, fick nästan panik till slut. Dessutom spelade dem så högt så man trodde man skulle bli både döv och få utbrott.
Annars har jag väl tvättat lite, duschat osv. Förresten, ni som INTE städar varje vecka, hur står ni ut med allt damm?!
Snart är det dags att börja göra sig iordning för staden. Behöver väl gå om 1½ timme eller ngt. Vet väl på ett princip vad som behövs köpas in, men bara massa tråkiga saker :( Skulle egentligen behövt ha ett par converse också, men det skulle visst köpas i Thailand, så det blev det inte.. Får la se om man hittar ngt annat att sätta på fötterna då..

Ursäkta, men när ska man få börja tycka och tänka som man vill?

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha xD
aahh de var kul :D
kan verkligen tänka mig det hela :P
hahaha

2008-02-09 @ 17:25:03
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jonna

vem är det nu som inte tycker att du ska få tycka och tänka som du själv vill??

2008-02-09 @ 21:48:48
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0