Bedtime

Hur kul kan det vara på en skala? Att slänga ut någons tvätt från en torktumlare när de fortfarande är blöta? Fruktansvärt onödigt om ni frågar mig. Jeanine hade visst blivit lite förbannad. Ska inte ens nämna vad hon gjorde i gengäld..
Blev ingen long time dead idag, vi tar det sedan efter lovet. Då dem inte kommer in på mitt rum på ett tag :P På måndag är det ju utlandsresa, sedan kommer jag hem på måndagen runt 6 tiden. Då står bussar redan färdiga här för avfärd till Flyinge och vandrarhem! Just därför måste jag packa allt imorgon och ha det färdigt för att åka direkt. På tisdagen är vi nere på Flyinge hela dagen och kommer inte hem förrän sent. Vet inte om mamma och pappa kommer redan då för att hämta mig, i vilket fall som helst är det begravning på onsdagen. Ser verkligen inte fram emot det.. Sedan blir det förhoppningsvis den 22:a februari ganska fort :)

Njae, ställt klockan redan nu så jag inte glömt av det. Fast hade iof varit skönt att få en ofrivillig sovmorgon imorgon.. Och precis när man pratar om det får man ett påminne-sms från Jennipher. Gulligt :P
Men nu är det bedtime och jag vet EXAKT vad jag ska drömma om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0