En annan del av köping

Ambulanshelikopter hemma utanför Lindas ridhus idag. Undrar starkt på om det kanske vore en olycka där inne.. Det vore väl inte speciellt kul, eftersom jag troligen känner den personen isåfall..

Kom fram till skolan tidigt. Hade tänkt att jag skulle städa och göra annat nödvändigt, men Wibben kom ganska tidigt han också, så han joinade mig en stund. Eller aa. Städningen blev inte av alls om man säger så. Jag fick iaf nerpackat alla mina kläder jag ska ha med mig hem till Fuertaventura.
Nu kollar jag, Carro, Wibben, Alin och Jennipher på en annan del av köping. Vi skrattar ganska mycket, dem är ju roliga :P Lite synd om dem är det väl, men ibland övervägen en hel del taskiga saker hos oss människor. Skadeglädje kallas det.

Fick prata med Claes en stund idag. Blev glad över att höra av honom, veta att han lever och har det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0