En runda på stan och en massa hockey.

Förresten har jag fått ett mejlsvar. Jättekul ska det bli! :D
Åkte somsagt in till stan. Vi hade tänkt leta upp en thairestaurang, allt för din skull men det fanns inga bufféer att få på helgerna utan att också få med för och efterrätt. Är inte det ganska dåligt? Blev sur men ändå inte att det blev mcd :P Hittade inte så värst mycket, utan bara det jag skulle ha. Köpte 4 par spetstrosor som vad väldigt fina om ni frågar mig. Sedan blev det ett par converse i alla fall. Hittade ett par före Claes, dessutom tycker jag dessa är ganska mycket finare än de orginella.
Klockan blev 5, Jonna åkte hem och jag gick bort mot ishallen där vi kollade team 95 spela mot Tjeckien. Sedan blev det team 93s tur. Rasmus satt väl i utvisningsbåset som vanligt en stund. Men i övrigt tyckte jag att han skötte sig bra. Att bara få sitta 2 min i utvisningsbåset är ett plus för min broder som inte ens åkte ut för någonting dumt mot domaren idag. Endast EN crosscheking, och det är bra. Annars brukar väl både det ena och könsordet bli domarens nya namn.  C Badh, du behöver inte oroa dig, jag är inte den enda kaxiga i min familj ;)

Jag minns den tiden då Rasmus var 7 år. Då jag, han och pappa en dag som vanligt var på en bhc match, och Rasmus sade att han ville börja spela hockey. Jag fick genast en klump i magen. Jag som varit på så mycket hockey vet hur mycket slagsmål det kan bli ibland. Den där klumpen sitter fortfarande kvar. Han är snart 15 år nu, och vareviga gång jag ser "det där" blir jag så rädd. Varför ens ge sig på honom? Jag VET och kan se hans ansiktsuttryck, hans ögon stirrade fastän jag sitter så långt ifrån. Jag kan läsa hans tankar. Jag som motspelare hade ALDRIG gett mig på honom. Om dem inte märkt av det på en stund, märker dem det under matchens gång. Ibland kan jag bli rädd, rädd för att han någongång ska gå över den där gränsen..

image60

image55

#16
image57

tekning
image58

Nya converse :)
image59

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha sant :P
han är ju lite rolig han ;)
ni är tillsammans elr ? :)

2008-02-10 @ 00:30:01
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Tror inte jag är så delaktig i ditt liv längre :( vad menar du med: Förresten har jag fått ett mejlsvar. Jättekul ska det bli! :D
I wonder....
Berätta det när vi pratar på telefon idag! :D

2008-02-10 @ 16:26:30
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0