Filmtime.

Blev lite rädd på körningslektionen när jag fick reda på att vi ska ha prov på allt vi lärt oss med selning osv. Kommer jag verkligen klara det där? Aa, det återstår ju och se. Hoppas kan man alltid. Jag lever på det där hoppet en hel del numera känner jag..
Tacos idag, gått och längtat hela veckan, och såå gott var det faktiskt inte. Köttfärsen smakade skitdåligt verkligen, men jag behövde inte äta speciellt mycket eftersom söt skickade mess och satt vid msn :) Så jag satte mig där en stund. Gick sedan tillbaka, och gick sedan ner för att träna. Jag och Jennipher tränade väl i ca 30 min innan vi gick ut till gymmet och slöade mest. Ylva kom ner och vi satte oss och pratade en stund. Var ett väldigt bra tag sedan nu, får se till att det blir oftare :) John och Ylva gick med till rummet och lånade film av mig. Begav mig till duschen och sitter nu i pentryt med Carro, Jeanine och Jennipher och kollar på livet är en schlager, och har samtidigt en tvätt på. Ylva och John kommer runt 10-11 tiden och kollar skräckis med mig och Jennipher. Long time dead blir det. Den är bra, och dessutom ganska scary. Jennipher får förbereda sig på att sleapa hos mig inatt :P

Dessutom ringde Claes idag, vilket naturligtvis var dagens höjdare. Dem hade umgåtts lite med bögar. Om man säger så. Haha. Förlåt, men det var ganska kul :P Men han har det bra, vilket var skönt att höra iaf. Snart kommer han hem, och då är det min tur att fara iväg ett tag.

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0