Hemgången.

Har precis kommit hem nu. Städade mitt rum innan jag åkte hem, sedan började jag lyssna igenom de låtar jag sak ta bort som fanns på skivan jag laddade ner. Är bara på låt 9 än så länge, av hundra, men det går ju framåt :P Mamma kom runt halv 2, och åkte då till Visko i Skene. Hittade naturligtvis 3 par skor. Ville ha allihopa, men tyvärr gick det på nästan 2000 kr ihop. Men det får la gå ändå. Ska in till stan en stund imorgon och se om jag hittar ngt fint. Men i vilket fall som helst hann vi med en hel del annat också. Apoteket, mcd, någon blomstergej, stan en stund osv. Jonna hade visst rusat runt en hel del. haha.
Men nu är jag hemma och varit onyttig. Funderade på om jag skulle åka och titta på min kära bror som bytt lag att spela i. Han spelar med de 1 år äldre och i deras bästalag. Hade varit kul att se honom idag, men dem hade så bråttom. Han ska spela imorgon också, så då kanske jag tar mig en tripp dit efter stan. Antingen med Jonna som sällskap, eller själv och möta upp min kära far.
Sitter och kollar på hitta nemo nu med min otroligt söta lillebror. Sedan blir det mys med min mamma och Miris. :)

Claes rinde idag också. Han var ganska social idag pga vissa orsaker om man säger så :P Men skojsigt att han hör av sig tycker jag allt. Sakna.

Tycka om<3 Lacoste, Björn Borg eller Converse?
image52

Mira<3
image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0