Jag älskar dig, och du är mitt ALLT!

Idag ringde jag till mamma. Som de flesta säkert redan vet kommer vi jobba dubbelassistans 1 vecka i sommar, och behöver någon som kan göra det med mig. Om det blir någon, kommer det antagligen bli Elin. Jag vet ju att hon brinner för Simon ;)Men i vilket fall som helst, mamma var på sjukhuset. Med Simon. Han hade haft kramp igår, knappt sovit någonting, sedan haft imorse igen. Han var helt slut stackaren, och ligger nu inne på sjukhuset med dropp.

Hur kan ni med? "ah orka en cpstörd" Sitta och skratta åt en oskyldig människa? Ett sådant beteende är fruktansvärt lågt, speciellt mot människor som ABSOLUT inte kan göra någonting åt att de fått ett handikapp, varesig om de föddes med det eller inte. Vet ni att det är någons bror ni pratar om? Som man är så jävla rädd om? Ni pratar inte om handikappade i sig, utan om MIN BROR. Vet ni om att hans liv står på spel, att han legat i respirator, och att vi redan för många år sedan var rädda att han skulle dö under sina kramper? Vet ni om att han var nära på att dö vid förlossningen, att han har en frisk tvillingbror att kolla på varje dag? Kunna se sin tvillingbror springa och leka, äta och allt det där han själv inte kan? Min bror betyder JÄVLIGT mycket för mig, och orka sitta här och vara ledsen för att folk beter sig som idioter. Er är det ingen idé att ens lägga ner tid på längre. Synd att man inte märker ens riktiga vänner förrän det är för sent.
Nee, fy faan säger jag bara.


De kan håna dig, men du är ändå det bästa jag har.
image68

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja precis, klart att man vill. jag måste ta innan sommaren nu för börjar förhoppningsvis högskolan till hösten och då passar det inte heller så bra :P

2008-02-26 @ 22:52:53
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jonna

Idioter är vad dom är! men jag finns här för dig, och JAG tycker Simon är världens sötaste :)

2008-02-26 @ 22:55:11
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Kicki

Hehe ja lätt att vi ska =) Tar krogen nästa lediga helg du har då!

2008-02-27 @ 09:07:57
URL: http://kristinschelin.blogg.se
Postat av: Sofie

haha ahh :)
jo ska nog läsa till förskolelärare, elr lärare för lägre åldrar som det heter nu :P
i borås elr gbg :)

2008-02-27 @ 17:54:24
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Simon är världens goaste unge, man måste träffa honom för att förstå att han är helt underbar och unik! Låt inte idioterna säga något annat, tyvärr så finns det många av dem, idioter. Men jag tycker simon är lika normal som vilken annan person som helst, bortsett från att han sitter i rullstol och inte kan göra saker som andra, men han är ju som vilken annan som helst. Kanske till och med smatare än andra (L)

2008-02-27 @ 18:39:04
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0