Sämst i världen på rubriker.

Uppe med tuppen idag. Tror alltid jag ska lägga mig sent. Blir pigg av det :) Hade somsagt häst med Johnny, och det gick väl iaf lite framåt för mig och Jonna. Tror vi fick det efter att han sa att han ville kolla hur långt vi hunnit. I och med att vi inte ens börjat, så.. Men vi gjorde en liten planlösning och bestämde lite med mått osv.
Sen hade vi hållbar utveckling, och vatten grejen var väl ganska långtråkig måste jag säga. Får hoppas på att inte jouren har koll på vilka sidor vi skriver blogg på också. haha.
Har ingen ridning idag. Blev ganska sur över att vi skulle ha teori istället. Varför ändrar dem ALLTID såhär?! Börjar bli redigt trött på det.. Ska ha hoppteknik var det någon som sa. Usch, hade hellre suttit på hästryggen och riskerat att bli avslängd pga blåsten. Mycket hellre..
Nu blir det film med Jonna. Mina jag och Irene. Ska kolla igenom filmen från provridningen förra veckan först. Kan vara bra att ha sett den med ljud om jag ska kunna bestämma mig. Sen blir det den dumma teorin, pannkakor, sätila och träna. Sen blir det säkert film ikväll också. Funderar på när den där filmkvällen med Ylva och John kommer.. Är ruggigt sugen att se den filmen snart. ;)

Det där speciella ögonblicket.. Det gillar jag!! Resten av stunderna är som en pina..

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha sant :D jaa tänk om det hade varit så lätt, som förr i tiden. min pappa sa idag att han inte hade nåt minne av att ens pluggat teori, och han fick körkort skitsnabbt :O

2008-02-25 @ 18:33:19
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0