Sätila, träning och sånt.

Det var ganska soft på våran lektion egentligen, ska inte klaga tror jag. Fick ett häfte som vi skulle läsa ut på 2 timmar. Det fick på 20 min, så resten var soft! :D
Sedan gick vi iväg och åt pannkakor, och Hanna, ja du var irriterande. haha. Men du får bli förlåten, för trodde aldrig din tallrik skulle komma till disken?
Väntade tills 6 tills vi tog bussen till Sätila och köpte chips och dricka. De chipsen är verkligen.. Aa, jag vet inte. Man blir så beroende så det är inte sant.. Kom hem igen efter en stund, och gick då ner till gymmet och tränade. Stod på crosstrainern i 30 min, vågade inte stå mer. Jävligt onödigt att stå längre när vi ska gå över 1 mil imorgon. Då kommer Jenniphers Zorro också! :D Önskade jag kunde ta med mig Mira, men orkar faktiskt inte åka hela vägen hem för att gå en promenad med henne.. Hur skönt som helst att få sovmrgon till iaf halv 9 imorgon. Guuud så underbart!


- Den här var god, smakade typ ananas split.
- Pigelin menar du?
- Japp.

- Ursäkta, men har ni några sådana där lefs fett chips kvar?


Carro på hästlektionen.

image65



IBLAND lagar jag någonting att äta, men då följer datorn så flitigt med :D

image66

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa en intensiv kurs låter inte fel :P kör på det :D

2008-02-25 @ 21:14:29
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hm ?
jaa då är de ju inte lätt :S
isf får du göra det vanliga alternativet, men de är ju svårt att kombinera teorin när man har skola :S

2008-02-25 @ 22:29:12
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0