14/1 - 08

Skolan idag igen då. suck. Första lektionerna var ganska okej, jag, Wibben och Jennipher jobbade med regnskogen och lite idéer till power point presentationen. Den ska vara i 28-30 min, får la se om vi uppnår dessa krav.. Men finns hur mycket information som helst egentligen, så bara att börja ta bort det ointressanta..
Hade sedan i princip "inställd" engelska, får öva lite imorgon eller ngt. Sedan häst i 2 timmar. Håller på med reproduktion nu, och det kan vara kul som fan ibland. haha. Fortplantning för er som inte förstod det..
Ska strax ha projekt. Usch, vet verkligen inte vad jag ska välja, men det löser väl sig förhoppningsvis.
Angående APUn, hoppas jag verkligen att det blir Irland nu. Inte helt säkert med tanke på att det är svårt att finna i andra länder utan lärarnas hjälp.. Men, men. Vi försöker så gott det går. Morfar ska kolla upp med Svante Johansson om vi får vara hos honom om det blir kris. Får hoppas på det bästa.
Idag blir det väl att hitta på något. Vad har jag ingen aning om, men pizza hade varit gott.. Har verkligen INTE hållt mitt nyårslöfte känne jag varför ens skaffa något? Ska iaf antagligen in och köpa cigg till Elin. Hon skulle ta min "köpa cigg-oskuld". haha. Det blir väl väl med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0