15/1 - 08

Får väl skriva här snabbt nu, så inte datorn laggar.. Tråkigt att alla ska vara inne samtidigt. När skolans datorer stängs av kl halv 10, är det hyfsat snabbt efteråt, och camen fungerar. Annars är det lönlöst..
Idag har vi haft samhäll, natur, skolråd, engelska och körning.
Körningen var soft idag. Skulle hålla på med lite använda skor och göra rent, gänga och brodda. Både fram och bak i skon på häst osv. Sedan gav vi oss ut och tömkörde Birk med skogskälke. Gick väldigt bra, syntes att han arbetade en hel del med ryggen!
Efter gick vi ner till gymmet för att spinna. Hittade en ny rolig maskin som jag använde istället. Stod i drygt 30 min för att man skulle känna ngt, men men. Det var iaf roligare än att cykla :P vilket jag kommer få göra nästa gång.
Duschade och har nu kommit tillbaks från en stund med Jeanine, Jennie, Carro och Jennipher. Jonna kommer nog ner snart, vi skulle kolla film och lite så. Tror hon ska sova här inatt. Förstår att du inte kan sova utan mina snusningar ;)

Mamma bokade 2 resor igår, eftersom hon inte vet vilken vi ska välja. Vet inte ens om det blir något. Hon är så velig. Men ni vet, hon ska ju åka utomlands, nu ska vi byta fönster i hela huset, och helt plötsligt får hon för sig att vi ska bygga nytt hu på annat ställe?! Aa, ni vet.. Mamma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0