16/1 - 08

Hästkunskap nu i 2 timmar. Ganska intressant det vi håller på med just nu. Speciellt när hur, vad och varför stoet kastar föl, och självklart om fölningen.
Håltimma och sedan småföretagande innan vi slutar. Ska hinna med ganska mycket idag, men känner att jag verkligen MÅSTE till Sätila idag iaf.. Måste fylla på min comviq mob innan mitt nr försvinner :/ Usch, hatar att inte ha abonemang på den telefonen. Jennipher måste ta ut pengar, och Elin måste ha cigg. Så har inget val angående det där. Iof känner jag mig ganska pigg idag. Känns skönt att slippa somna på lektionerna iaf. haha host* Jennipher host*

Kicki, nu har jag fixat det du ville. Kort på dig på mitt skrivbord i stativ-ramarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0