18/1 - 08

Provet idag gick väl skit eller ngt. Fick nog inte över G iaf. Man kan skriva hur långt som helst på varje fråga, och man orkar inte skriva samma saker 1000 ggr. Känns bara dumt, så då skruntar man i det och riskerar istället för att få sämre på provet. haha. Men så kan det vara :)
Har bara haft engelska också idag, och det gick väl sådär. Jobbade inte speciellt mycket. Hatar gramatik :S

Hatar att jag ska behöva missa Kickis födelsedag pga utlandsresa. Jag hatar att jag antagligen inte kommer få åka med till Flyinge och kolla bruksprover pga utlandsresa. Usch, vad jag inte tycker om det. Blir så arg. Men det får väl vara så antar jag. Hoppas bara på att Charlotte är snäll. Riktigt snäll...

Jag känner mig så negativ. Det här är inte likt mig. SKA skärpa mig :D
Nu ska jag snart byta om för att mocka, sopa och fodra till kl 4. Ursäkta mig, men fy faaan!!! Så, nu fick jag ut det.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Starka ord där... Plutten, du klarar det mesta!

2008-01-18 @ 13:53:17
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0