2 kilo apelsiner

Skippade både jobb på ellos och med Simon. Fick förresetn reda på att jag tjänar 113 kr i timmen med simon nu, men på jul och annandagen som jag jobbade, tjänade jag 190. Ganska gött ändå :P
Åkte runt 6 till affären och köpte mat till helgen. Fan vad mat vi har nu :P Vi ska äta massor.
Jennipher var redan här när jag kom. Packade upp. Ganska mycket blev det allt ha med sig. Glömde väl saker som vanligt, men tror att det är en del av njutningen ;) Det brukar ju heta så, eller? haha. Sorry.
Nu ska jag äta lite tror jag (vi har ju så det räcker menar jag) sedan ska vi ner och ta kvällsfodringen. Mysa med pållarna lite också. Och hälsa på våra kära vänner på logen ;)

<3<3<3 DU är värd dem.

Kommentarer
Postat av: mingla

är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild isåfall :). bra blogg du har förresten..

2008-01-03 @ 20:45:07
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0