20/1 - 08

Oh, detta might be a konstig blogg, är så jävla trött..

Igår i alla fall.. eh.. Aa, stallet gick bra och allt det där. Helt okej dag. Om jag inte minst fel slutade vi lite tidigare och åt sen pizza. Efter en stund kom Claes på besök. Mycket trevligt. Var en sväng inne i Sätila på kvällen också. Blev sömn ganska sent, men funkade ändå. Var inte alltför trött. Hästarna var förresten jättebusiga idag vid insläppet. Clown, Karina och Eminente var väl de mest galna idag. Triton var väl inte alltför snäll han heller till en början..
Väckte Claes, åt pannkakor och sådär vid lunch. Tim och Andreas luktade lika illa som vanligt.
Duschade Blondie idag, fixade Dunis alla sår, frisserade Karina och fixade lite med Arthur. Han var inte liite sketen vill jag lova. Skithäst! Ryckte inte hans man speciellt mycket, han var tvungen att ha sitt grovfoder, och dessutom passar han inte i allför kort man. Han ser lite mer hyfsad nu i alla fall. I vilket fall som helst har han varit så jävla go denna helgen. Inte alls varit mycket sur, och på väldig myshumör.

Annars idag har jag väl.. sovit.. Somnade när vi kommit upp från stallet innan. Sov i någon timme eller två. Nu har alla kommit och det är lika mycket liv som vanligt helt plötsligt.. suck. Jobbigt.

Denna helgen har varitväldigt bra annars. Önskar att det kunde vara såhär jämt. Men jag har lärt mig att man kan inte få allt som man vill. Inte jämt i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

mm,mys helg har det varit.just like old times:)

2008-01-21 @ 10:35:05
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0