2/1-08

Inget jobb idag då inte. Gick upp för någon timme sedan. Att syskon ALLTID ska vara så jobbigt högljudda?! Aja, inte deras fall att jag var vaken länge..
Idag vet jag inte hur jag mår, tror inte direkt att jag hunnit tänka efter. Men svullnaden finns kvar, och tänderna gör förbannat ont? En konstig känsla. Jag känner liksom inte av tänderna, men ändå gör de ont. Känner pulsen i dem, tror inte man ska göra det i vanliga fall? :S
Tror jag snart ska gå upp och äta frukost, sedan blir det väl att bara ligga. Så jävla trååk. Men jag vill verkligen jobba imorgon, om inte, MÅSTE jag till Strömma.. Måste ha dessa pengarna, har knappt inte jobbat ngt detta lovet eftersom jag bara jobbat några timmar och halva dagar. Men men. Det får bli som det blir.

Kicki, jag saknar DIG!! Bara förstå det.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0