21/1 - 08

Åh, städtanten har på GANSKA hög musik om man säger så. Hon har hörlurar i öronen, och jag hör hennes musik EXAKT när hon är ända borta vid pentryt. Snacka om lyhört alltså..

Kvällsfodringen gick bra, kom in i stallet och upptäckte en lös Helga bara. Himla tur att vi hade satt för kedjan alltså.. Satte på täcke på Kasanova, tog av Blondies täcke och borstade igenom hans svans, shit, den var ju faktiskt lite vit! Fast antar att allt det där kommer vara brunt/svart idag vid insläppet ändå..
Somnade ganska sent igår. Eller aa, jag och Jonna. Tror jag var borta ett bra tag där när hon snackade med mig. Men aa, det är mig vi snackar om. Somnar på  10 sekunder.

Första lektionen idag gick bra. Fan vad vi jobbade flitigt! Ida, Wibben och Jennipher är extremt flitiga i detta ämne! Tycker det är roligt att jobba med också, och det är väl huvudsaken :)
Har engelska nu och ska egentligen jobba med min "essay" men orkar inte. Anna märker ingenting ändå. Himla tur att man har egen dator ibland. Att få jobba på sitt rum är bäst. Beroende på hur man ser det naturligtvis. haha.
2 timmar häst, sedan projekt. Undrar om vi ska ha Lena eller Agge idag. Orkar inte sitta och mala in mer skit i huvdet nu.. Därför föredrar jag Agge idag! :D Som tur är står det 4an, och vi kan då inte få ngt svar som: "HS, vet ni vad det står för? HÄSTSTALL!!"

Aa, idag vore det väl underbart med en gbg resa och lite burgerking. Men vi får se vad vi orkar med. Vi jobbar så hårt på dagarna förstår ni ;)

Tycka om<3

Kommentarer
Postat av: sanna

Musik är bra när man städar;P

2008-01-21 @ 10:52:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Självaste Pesan

Glöm inte bort att vara med och tävla om smycken för 500:- från kyss Johanna!

2008-01-21 @ 10:53:18
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0