22/1 - 08

Aa, då hade ännu en dag gått. Ännu en dag närmare studenten. Hade hållbar utveckling nu på morgonen igen. Gick bra som vanligt. Varför känns det väldigt oansträngande att folk ens börjat på sina pp-presentationer? :S Hade sedan klassråd, och fick då veta att jag hörhoppningsvis kanske hinner med att åka till Flyinge då. Fatta vad lycklig jag hade blivit :) Vill verkligen. Åker iof dit i 3an sedan igen, men vill åka nu också. Hade varit underbart..
Hade sedan engelska och ett muntligt "prov". Gick skitdåligt, men strunt samma. Tycker ändå inte om engelska. Efter det var det 2 timmars ridning och jag fick Jusse. Blev väl inte direkt glad över valet. Vet inte varför, han är för stel och smal för min smak.. Men men. Skulle först rida i andra gruppen, men efter ett tag då Jusse lugnat sig, blev det att ändå rida i första gruppen. Hatar att jag ska ha så höga krav på mig själv när det gäller min ridning. Blir aldrig nöjd.. Charlotte sa iaf att jag hittade känslan och komunikationen med Jusse på rätt sätt vilket antagligen är väldigt svårt. Man vänjer sig efter ett tag, och det blev i alla fall bättre med tiden.. Ingen åkte heller av, fastän det var skogsmaskiner utanför ridhuset. Duktiga odjur!
Gick till Linnéa efter ridningen och fick reda på att jag och Jennipher får åka utomlands båda två. Men vi har stolt bestämt oss för att inte göra det :) Utan vi ska vara här i Sverige och njuta istället. Få vara hemma i sverige på midsommar, och iaf veta vart man hamnar, är ju en bra bit på vägen :) Dessutom kan man åka hem och träffa vänner på helgerna. Inte heller bry sig om en massa resor, stependier och söka, redovisning för de dåvarande 2:orna osv. Har helt tappat intresset för utlandsAPUn.. Linnéa tycker dessutom att man ska åka efter man slutat istället, och då tjäna pengar på det man gör. Man har då en chans att istället åka 2-6 månader, vart man vill i världen! Linnéa visade oss massa förslag häromdagen. Aa, det verkar bra så. Jag vet i alla fall lite vart jag ska göra av mitt liv. :D

Nu blir det till att sova tror jag. Är fullständigt slutkörd. Dumma, starka Jusse kör skiten ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0