24/1 - 08

Gick upp i tid idag, bara Jonna som vi satt och väntade på. Riktigt stolt över mig själv, inte ofta det händer :S
Hade svenska första lektionen. Redovisning om onskan och allt det där. Jordbrukarna är iväg på studebesök hela dagen idag, så det var skönt att slippa redovisa för så många :)
Sedan hade vi håltimma och jag slocknade i någon timme. Skönt, men jobbigt att gå upp när Jennipher knackade på dörren.. Jag och Wibben begav oss till stallet, för att ha körning. Det blev ingen körning, utan vi fick vara i manegen och kolla när Barbro tömkörde och när de andra red. Vet inte om vi direkt lärde oss någonting, men :S Någon ringde ju mitt i alltihop så jag fick "gå på toa" en kvart eller så :P Men det gör ingenting<3
Sedan hade vi tjötande Stefan i våran första och enda teoretiska lektion i idrott.
Slutade för ett bra tag sedan nu, kollar livet är en schlager igen. Jennipher kollade inte klart på den igår.

Snart blir det väl mat, och sedan blir det förhoppningsvis lite träning.

Kan inte tiden bara springa iväg så man slipper tänka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0