25/1 - 08

Vaknade idag vid första gången det ringde. Mådde inte alls bra. Illamåendet låg ända uppe i halsen och kunde inte somna om. Gick på lektionen sen iaf, hade knappt ätit någonting innan det.. Satt och kollade på en film om regnskogen, palmolja osv. Ganska intressant, med tanke på att man kan ha med en hel del i våran pp-presentation. Iof visste vi nog det mesta, och har redan skrivit med det i våra noteringar :)
Håltimma, så vi gick och lade oss och sov allihopa. Vaknade inte förrän kvart i elva, och skulle då egentligen haft engelska. Men eftersom jag inte mådde bra,hade jag nog inte gått på den iaf. Man utsätter sig inte direkt för Anna i onödan om man säger så.. Hade visst både svarat och snackat i tel i sömnen vilket jag inte kommer ihåg. Helt normalt då med andra ord. Bra att veta att man inte är dödligt sjuk eller något.

Hade ingen mer lektion i och med att vi slutar 11.15 varje fredag. Känns skönt, men hade nog fan varit goare att ha matte och vara ledig varje fredag en hel termin hmm.. men det får vara så nu.
Ska packa och städa här nu. Har i runda slängar en timme på mig, då dags att sätta fart känner jag. Ska bli kul och se hur Jennipher har behandlat min säng med choklad...


Jag kommer inte sluta glo på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0