26/1 - 08

Åkte raka vägen hem igår, tror inte det har hänt på århundraden. Mamma brukar alltid hitta på någonting vi/hon ska göra. Hann bara komma hem innan vi skulle iväg igen. naturligtvis, vad tänkte jag på? Åkte till tårpilen och köpte mat, åkte sedan runt i dalsjöfors och försökte leta rätt på Rasmus som helt plötsligt var borta. Aja, det fixade sig till slut i alla fall. Tog en välbehövlig dusch innan vi satte oss i soffan och slappade allihop. Claes kom på eftermiddagen någongång och åkte hem vid ett-tiden idag. Hade mys, skratt, seröst prat och lite skrämda var vi fan allt också. Usch, jag var så rädd! :S
Började jobba kl 9 imorses. Var faktiskt helt okej. I slutet börjar man väl längta lite efter att bara få sätta sig och sluta ögonen för en stund, men man står ut. Det mysigaste är att bara krypa upp till Simon i sängen på morgonen och lyssna lite tyst på musik. Skulle kunna ligga där hela dagen..<3
Men nu har jag slutat, och tänkte att jag skulle bege mig ner och kolla fotbollen. Astonvilla - Blackburn idag, får la se hur detta går. Ska ta mig en dusch också innan jag får besök :)

Sista dagen på länge... :(

Kommentarer
Postat av: Jonna

var det spökena som skrämde dig? skulle ni inte vara hos Claes idag förresten??

2008-01-26 @ 16:51:45
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0