27/1 - 08

Vaknade vid halv 10 imorse, är inte det ganska typiskt eftersom man börjar 11? Aja, gick upp och gjorde iordning frukost och lite sånt istället. Naturligtvis hittade jag sömntutan vid datorn, mysandes med Mira under armen. Började jobba och gick efter ett tag ut och gick med Claes, och Mira som ett irriterande moment stundtals.. Hade en ganska slö dag idag. Är hyfsat trött på att spela massa spel nu måste jag erkänna. Åkte in till stan efter ett tag, lämnade Rasmus på BHCmatchen som jag också hade kunnat åka på om jag visste vilken tid vi skulle åkt till skolan. suck. och sedan vidare på massa ärenden.
Slutade för 30 min sedan ungefär. Har packat färdigt och funderar på om jag ska in i duschen eller inte. Eller snarare om jag hinner. Men eftersom inte någon hört av sig än, funderar jag på att hoppa in ändå. Annars får hon vänta :P

Morfar ringde precis, och jag måste nu ringa! Påminn oss, Jennipher!!

27/1 -08, det är väl ändå värt ett litet hjärta.. <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0