28/1 - 08

Det går väldigt bra för oss när det gäller vårt arbete med regnskogen. Det är så kul tycker jag. Tror vi alla tycker det. Men dagens höjdare var fan Wibben och Emma idag. Så klockren kommentar från Wibben, och hon drog in några hon också. Ska inte uttrycka mig någonting om detta, vet inte varför dem kallar henne så. Jag är inte så insatt ;) men har du varit på whiteroom?
Engelska nu. Som vanligt arbetar jag INTE med min essay. Antar att jag kommer få skylla mig själv nästa vecka.. Denna veckan är det väl ingenting mer än prov i hästkunskap om reproduktion vad jag vet. Får hoppas att ingenting mer kommer in. Är 2 timmar hästkunskap efter lunchen, sedan projekt. Den där sista lektionen känns väldigt lockande att sova på måste jag erkänna..

Känner mig så slö hela tiden. Orkar ingenting, speciellt inte på Ann-Sofies lektioner. Varför inte? Det är ju dem som är intressanta! Jag har så jävla svårt att hålla ögonlocken uppe, dem väger bly och jag vill inget hellre än att ligga i sängen och sova..

Aa, Jonna föreslog Boråsresa, så det är väl det som händer idag. Vet inte längre om hon ska med alls, men jag och Jennipher åker iaf. Mcd idag, japp :) Man behöver nog inte ens fråga vart vi ska äta, tror det är ganska uppenbart när det gäller oss. Sen blir det en sväng förbi Claes, Jennipher ska sitta på balkongen. Det är ingen fin utsikt där, så du vet ;) Vill hellre att du sitter och har det mys i soffan med mig! :D

Johnny har kommit hem nu, och det innebär att han varken är död eller har fått längre skägg. Han lever och har kortare skägg än jag sett honom i på länge. Förrutom i 1an förstås, då han plötsligt dök upp en dag utan..
Ser INTE fram emot arbete med häst då vi ska ha honom. Kul att man inte fattar ett skit, får MVG på provet, och kommer sänka sig rätt jävla regält tills nästa prov. Jag har aldrig varit så överraskad i hela mitt liv tror jag.

Aa, mat nu med tjatande Wibb och J:orna. Wibben ser fram emot att äta lite. Eller inte. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0