29/1 - 08

Hade hästlektion igår, fick öva lite på provet som vi gjorde. *host* Sedan var vi nere och kollade den nya nordsvensken, som förhoppningsvis ska gå par med Birk. Nu har vi 4 körhästar, så vi får väl se hur det går med Pilen som han så sött heter. Sedan projekt, slutade tidigare, och det var skönt det. Tycker vi har ganska många onödiga lektioner numera..
Gjorde oss sedan iordning för att åka till Borås. Fick byta i delsjömotet. Hatar att stå där och vänta.. Kom sedan fram iaf och åt på mcd. Söt hämtade oss och vi var hemma hos honom en stund. Runt halv nio var det dags för hemfärd. Hatar att behöva lämna dig nu. Bussen var inte lika full som den mot Borås. Då fick vi sitta på golvet hela vägen. ajaj. Kom hem runt kvart i elva tiden och lade mig då direkt. Jävla illamående knäcker mig.. Jonna kom ner och höll mig sällskap.

Hållbar utveckling idag på morgonen. Nästan helt klara med våran pp-pres nu, känns jättebra! Men vi är långt ifrån klara. Nu är det klassråd som gäller, engelska, sedan ridning. Gick till Charlotte och jag ska rida Karina. Skulle ha haft Clown, men eftersom inte Sofia är här, så blev det Karina. På torsdag ska jag rida Duni, det ska bli ganska intressant, har aldrig ridit honom, och heller inte någon häst av den typen. Så vi får la se hur detta går.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Så du va i Borås utan att ringa? IGEN!

2008-01-29 @ 13:31:08
URL: http://kristinschelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0