30/1 - 08

Ganska kul, skulla aldrig sänka min musik för en geting. Det kan hon ju bara ta och skriva upp iaf. Men jag kan tala om att det var lagom högljutt där ett tag. Och Carro, du VAR sexig i ditt "hålla på att färga hår". Fast jag håller med dig, du ska hon inte ha alltför kort hår. Iaf inte sånt som ligger slickat emot huvudet. haha.
Jag och Jennipher satte oss sedan och pluggade, Elin och Hanna var inne en stund. Dem hade varit vilda på sitt rum. Hanna och Elin går inte så bra ihop med vax om man säger så. Stefan grät och den andre blev av med ögonbrynet? hmm..

Hände massa tråkiga saker igår, Jennipher var ledsen och sov här inne. Tänker inte yttra mig om något som hände igår. Tycker bara det är onödigt. Så jävla onödigt. Vi pluggade inte speciellt mycket på hästprovet. Läste igeom det några gånger..

Men sen helt plötsligt blev det morgon efter en lång kväll/natt och var det bara att sticka upp och ha prov. Får la se hur det gick, var väl mellan 30-40 frågor + stoets och hingstens könsorgan. Så det var lite att svara på. Var väl runt 5 frågor som jag chansade på, men det var bara 1 poängsfrågor.
Snart är det dags igen för hästkunskap. Ska börja med ny skit idag, får se hur det går. Sen REDAN arbete med häst med Johnny. Trodde inte dem skulle sätta in de lektionerna redan. Fuck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0