31/1 - 08

I morse var det inte speciellt svårt att gå upp. Vet inte varför, men jag var nog klar innan Jennipher kom tror jag. eller aa, klar och klar, men hade iaf på mig BHn och det är bättre än vanligt. Jonna sov ju inne hos mig också.
Dagen gick faktiskt fort idag, och nu är den redan snart 8! Helt otroligt. Svenska, arbete med häst, ridning, idrott. Skulle egentligen ha ridit Duni idag, men tjatade till mig Arthur istället, och vilket bra val! Han var riktigt snäll i boxen för att vara Arthur. Lyfte bara benet en gång för att markera att han KAN. Ridningen gick SKITbra. Var jättenöjd över honom vilket jag iof alltid är och Charlotte bara berömde en massa. Tycker verkligen om den hästen. Det enda jag skulle tänka på, var att inte förflytta min ytterhand riktigt så mycket åt mn höft vid voltarbete. Alltså menas det att alla vändande hjälperna sitter. Men Arthur är min prins :)
Idrotten, oj säger jag bara. Vi skrattade, sprang och slog oss trötta. Spelade rundpingis med Moa, Paulina och Jennipher. Jävlar vilket drag det var, och vi blev verkligen skittrötta! Men det avr bra. 2 träningspass idag, och fan vad trött i kroppen jag var :P

Sedan blev det lita privata saker jag inte ska skriva om här.. Men vi gick och åt och Elin kom in till oss en stund. Eller aa, någon timme. Laddade ner några House avsnitt eller vad det var, medan jag och Jennipher var flitiga. Orkade inte med det en längre stund, så nu sitter jag, Carro, Jeanine, Jennipher och Kajsa i pentryt och kollar seabiscuit. Såå bra är den. Man kan inte räkna hur många ggr jag sätt den på 2 händer längre.

Tur att du har det bra, det glädjer mig.


image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0