Betalhelg

Betalhelg på Strömma idag. Gick upp 10 i 6, när jag började 6. Oj, pratade i telefon lite länge igår. Sov inte ens 4 timmar. Braa Ida. Vaknade av att jennipher låste sin dörr jag vet, västergården är fruktansvärt lyhörd. Fick sköta allting själva hela dagen. Barbro hjälpte inte till ett piss, utan ville hellre att vi skulle fixa hästar till henne s hon skulle hinna rida. Jag skulle vilja ridit Blondie ju. Dumma tant :P
Men jag ahr tänk på en sak, och det är hur jävla sega vi måste ha varit på APU:n när vi var 5 st. Jag och Jennipher gjorde det lika snabbt idag. Men kan väl att ha och göra med att man får pengar nu, och är lite mer positiv till arbete :P
Efter stallet åt vi, och alla msnbombade mig, och jag höll på att bli galen där ett tag, men jag fixade det finfint. Inte enligt alla, men ändå. Har väl nu så jävla kul. Eller inte. Ska snart ta min äckliga medicin. Tror inte Jennipher vill smaka mer ;) haha. Hon tyckte inte att det var så gott..

Snart är det fredag, och då får jag träffa min sessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0