Filmdag

Blev träning på eftermiddagen idag. Jag och Jennipher tränade på, men Elin sprang lite fram och tillbaks. Nyttig träning du :P Tror hon och Linda spann på när vi försvunnit.. Det är så himla kul när man är illröd i ansiktet av ansträngning, och folk står i rutorna och tar kort. haha. Tack, John, det värmer ;)
Sedan blev det duschen, och snabbt springa iväg till Storgården där jag, Jennipher, Bex m vän och senare John kollade på "på smällen". Skrattar lagom mycket åt den filmen. Den är myyys.
Känner att det varit en ganska stor filmdag idag, men det får vara så ibland. Inte mitt fel att inte skolan ger några läxor och prov. De ger väl oss så, men det verkar inte direkt som att jag pluggar..
Dags för film igen, med mig och Jennipher, sen blir det nog sängen. Livet är en schlager :)

image38image39



- Jag kan säga så mycket som att vi har ett förslag för David. Jag vill höra lite om vad David själv vill.
- Mim-artist.
- Men lilla vän, du kan ju knappt röra dig.
- Minimalistisk mim-artist.
- Okej. Om jag formulerar om frågan.. Vad är det du inte klarar av?
- Jag har gjort en lista. 100 m häck, sotare.
- David är rädd för höjder. Vad står det sen? Kirurg?
- Aa, det är det där med blod. Jag har aldrig varit speciellt bra med blod.
- Snälla, om vi kan vara allvarliga för en liten stund, det är faktiskt vår framtid vi pratar om.
- Musiker. Jag vill bli musiker!
- Och om jag säger att jag har ett jobb åt dig, David. Vad säger du då?
- Det är alltså här vi målar prickar på Dominobrickor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0