Första skoldagen

Trodde inte jag skulle kunna sova inatt. Lade mig faktiskt strax efter halv 1. Mitt dygn håller sakta med säkert på att vändas. Trodde inte att det skulle vara såhär svårt.. Men bra att veta att jag inte ska ha ett sådant sorts jobb sedan då..
Duschade och åt frukost. Ingen vanlig morgon, vet inte varför med det var det inte. Hade klassråd med Charlotte. Fick i princip reda på att vi ska till Flyinge om någon vecka och vara där en hel dag. och då menade hon verkligen en heldag. Typ från 4 på morgonen till 8 på kvällen. Kan ju alltid hoppas på att vi ska sova över.. Ska bli kul och åka dit och kolla. Helt underbart är det där, specieltl på våren kan jag tänka mig. Vill ju också se lite eftersom jag vill gå där sedan :)
Hadde sedan svenska som visade sig vara inställd. Lagom kul. Hade kunnat fortsätta sova i och med att maten var äcklig. Men så kan det vara ibland. Nu sitter vi och kollar på Gothika och ska snart bege oss iväg på våran egentligen första lektion. Projekt. Första lektionen med det. Får la se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0