Funderingar

Ahh, tack. Äntligen kommer man in på denna skiten.
Jennipher har gått och lagt sig, och jag lovade att gå in på mitt run tkl halv 12 idag, vilket jag gjorde. Att det ska vara så svårt att vända på dygnet? Iof var jag redigt trött innan idag, somnade i en halvtimme i pentryt. So clever. Kändes inte alls bra att gå ut 10 min efter att man vaknat. Speciellt inte när det är iskallt och blåser storm. Fast det ändrades ganska snabbt så fort vi kom ut till hästarna. Myyysiga monster!

åh, fick ett mess av Jennipher: Om du inte börjat fundera på att lägga dig ännu, så bör du göra det, 120 i timmen imorgon, och vill inte jobba med ett ufo! haha. Var i alla fall vaken och utvilad imorgon när jag knackar på din dörr. Puss sov gott.
Söt är hon. Hon vet att ingenting av det där kommer att inträffa iaf :P 

Usch, vet inte vad jag ska tänka, göra eller säga. Måste man bestämma sådana här saker. Det är bara jobbigt. Varför kan inte alla bara tänka likadant? Allt hade varit så mycket enklare då :(
Just nu finns det allför mycket att tänka på. För många att tänka på. För många inblandade. Jag vill så mycket, men allt är inte möjligt. Tyvärr. Jag vet det, och tänker därför satsa på vissa ting. Andra inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0