Gbg resa

Ah, då kom man hem från gbg för en ett ganska bra tag sedan nu. Åt burgerking och shoppade. Köpte mig shampo, balsam, mascara och 3 linnen. Gjorde åt mina pengar på presentkortet på Gina. Har 10 stämplar på kortet nu också, så får gratis nästa gång :) Har haft alldeles för många sådana bonuskort där nu. Skäms...
Träffade på en kille på bussen också. Men han var inte full, bara på topp. Usch, så han bar sig åt. Och jag sårade honom förstår ni. Och sen är jag avvisande när jag sparkar bort hans fötter också. Han var ganska.. Jobbig och påträngande om man säger så.

Nu är det enbart jobbigt att försöka sova. Jonna kollar på beach medan jag är datanörd, vilket jag brukar vara. Speciellt på kvällarna. Usch, känner mig hemsk.

Sten och Christo. Ohh, yee!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha, Sten och Christo. Helt klart bästa namnen! :P

2008-01-22 @ 17:21:26
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0