Kristin Schélin

VAD som än händer i ditt, mitt eller våra liv, så ska vi ALDRIG skiljas åt. Känns som att jag inte kan göra någonting åt att du mår dåligt. Är det mitt fel? Om jag hade funnits hos dig, skulle du ha varit ledsen då? Jag skulle kunna göra vad som helst för dig, min älskling. Vad än folk säger, tro inte på det. Tro på vad JAG säger, ta det till ditt hjärta och låt det stanna där. För jag finns här för alltid. Du är min prinsessa, min dröm. Vem vill inte hitta den där "perfekta"? Vissa kanske hittar den "perfekta" pojkvännen, vissa hittar den perfekta vännen. Jag har haft tur, för en vän betyder så mycket, och DU är min perfekta vän. Jag älskar dig över allt annat på hela jordklotet. Det ska vara du och jag, och det är bara så. Att vi hittat tillbaks till varandra kändes ganska teoretiskt omöjligt, men det har vi, och det är enbart genom våra hjärtan.
Kristin, Schélin, du är min prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0