Kväll...

Götakanal, är det en klassiker?
Då blev det att vara hemma idag igen. Har egentligen ingenting emot det. Var skitlänge sedan som jag var ehmma en hel helg. Har i alla fall inte hänt på någon månad.. Sen har det inte hänt på några ÅR att jag spenderat dem med Claes heller.. Men så kan det vara. Mycket förändras, det är en sak som är säker iaf..
Då är det lite över 2 veckor till utlandsresa IGEN. Vet att så mycket inte hade blivit förändrat i alla fall. Men det tär ändå. Inte ens säkert det är bra väder där nere. Hade varit lagom trist att komma hem utan att ha någon färg. Dessutom får vi en dag mindre där nere, alltså bara 6 dagar. Konstiga flygtider, tycker mycket bättre om att åka på morgonen. Runt 5 där någongång, när det är mörkt och rått ute och man bara längtar tills man ska få kliva av planet.. På senare tider har jag iof tappat det också, så har egentligen inget att jämföra med längre. Missar jag Flyinge pga planet vet jag inte vad jag gör!!

Njae, nu får jag gå ut till söt och vara lite social..
/Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0