Lite mer jobb...

Aa, det var en slö dag. Den slöaste dagen denna helgen kan jag ju säga, men ändå den dag vi fick bäst betalt. Vi var själva utan handledare idag. Skötte allting ganska snyggt ändå :P
Finns väl inte direkt något mer att skriva tror jag. Ska strax in i duschen, sedan försöka lägga mig tidigt. Ja, jag vet. Jag säger det varje dag. Och kvällsfodringen får vi inte glömma. Den var ju lagom knepig igår. haha.

Här kommer skolans sötnosar :D  Klicka för större förmat

         
       Jusse       Kasanova             Gumman              Arthur               Vicky             


       
    Duni               Eminente              Triton             Coctail               Clown


                Karina                          Blondie                         Birk                            Helga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0