Min dag

Var väl vaken ganksa länge igår faktiskt. Snackade tel och fick massa sms också. Blev ganska irriterad när jag glömt stänga av ljudet på min minst använda telefon som började pipa mitt i natten. hmm..
Vaknade imorse av att nyckeln sattes i mitt lås och in stormade massa männsikor. och djur. Min kära mamma ochmormor kom kl 7 på morgonen! Lade hunden under täcket och fick massa massa pussar. Fick jättegod frukost osv innan jag var tvungen att gå på lektion. Hade självförsvar med Lottie. Riktigt intressant var det, och vi fick prova på en hel del. Nu vet jag exakt vilka svaga punkter man har i kroppen, och vart det är bäska att slå, sparka, knäa osv. också hur man ska göra, när och varför. Så.. Guys, ge er inte på mig nu ;)
När jag kom tillbaka till mitt rum var det städat, gardinera var bytta och all julpynt bort. Skönt att slippa göra det själv faktiskt. Hade en hel del sånt på mitt lilla rum! :)
Fortsatte sedan med småföretagande och vi fick ringa till banken eftersom det var strul med fakturor och grejer, men tror det är löst nu. Orka missa 1000 spänn ;)
Nu är det snart mat, och dem sitta här och kollar film. Ska väl också kolla en stund eller ngt. Sen blir det ridning för Charlotte. Undra vem jag ska få rida idag. Tycker om Vicky, men hon är inte så rolig att rida med på lektion. Iaf inte av sedd erfarenhet. Eller vad säger du, Wibben? ;)

Tack för att ni bryr er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0