Ridning/APU

Ridningen gick ganska bra idag. Hade en liten känsla av att jag skulle få rida Vicky idag faktiskt. Heja mig, jag trillade inte av :P Och bra gick det också. Hon var mjuk och fin, och skötte sig exemplariskt! Weeii. Finns ju vissa som inte är såå förtjusta i henne om man säger så..
Pratade med Charlotte efteråt, och hon sa väl att min sits, följsamhet och allt det där, finns det inget att ändra på. Det enda jag ska öva på är mina vändningar. Hon sa att inom Jobbig sak att träna på :/ Men det fixar sig.

Var uppe hos Linnéa idag också och pratade om APU osv. Får se hur det går med allt. Efter helgen får vi bestämma om vi vill till Irland eller om vi ska till Svante. Jobbigt att bestämma sånt när man inte kan välja.. Men shit the same. Hon rekomenderade ändå att åka utomlands efter skolan och då få betalt ;)
Fick också reda på att hon med Charlottes hjälp hade satt upp lite platser på vart man ska vara på APUn v. 14-15. Dem hade satt upp lite efter en nivå hur mycket man klarade av. Jag fick vara hos en semin grej i Väröbacka. Det ligger ju lättelångt bort :S Hon var visst en av Sveriges bästa blablabla. Lyssnade inte så noga.

Nu är det någon pasta och kycklingsås eller ngt. Äntligen någonting nytt på Strömmas matlista. Weeeii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0