Sätila

Varit i Sätila, köpt ut lite olagligt till söta lilla Jenny, köpt chips och ätit pizza med J:orna, Vickan och Sofia. Ät aldrig kebabrulle där säger jag bara. Halva jävla rullen smulas ju sönder.. Nae, nu blir man snart väldigt tjock. haha. Man ska leva gott, säger man ju :)

Jonna knackar på min dörr LÄNGE, jag är på toaletten, Jennipher knackar på väggen till toaletten, Jonna knackar på andra väggen, Jennipher öppnar sin dörr, tror att Jonna knackar på hennes, Jennipher går in, Jonna knackar på min dörr.
Åhh.. Jonna ville bara in på mitt rum.. Kanske kan vänta en stund? Irriterande. Är det då man tar extra lång tid på sig?

Dags att byta om!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag knackar tills jag får ett svar :) :P lika bra för dig att öppna med en gång, för jag ger mig inte :P

2008-01-23 @ 18:45:13
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0