Sista

Sista arbetsdagen idag. Började väl med att vi hittade Birk lös i stallgången. Strömmas mes "pill" häst. Han ska alltid syssla med massa saker. Dragit ut all halm, bajsat och legat i spiltan och dragit ner alla hjälmar, borstar osv på golvet. ALLT låg på golvet. Jävla häst.
Gjorde allt det där vanliga, låg lite efter tidsschemat pga Birks oordning. På eftermiddagen blev det ridning. Jag red Vicky och Jennipher Birk. När vi skulle fodra kraftfoder tjuvlyssnade jag lite på Barbro och Kent när dem snackade. Kent frågade om allt gått bra, och Barbro sa att jag red Vicky väldigt bra. Kändes skönt att höra. Fast jag inte fick höra. Senare rymde Eminente också, men det är en annan historia :)
Nu har väl alla kommit till skolan och massa folk är här. Som vanligt. Somsagt vet jag inte om det är positivt eller negativt, men det avr väl trevligt med lite socialt efter så lång tid utan ;)
Nu ska vi ner och kvällsfodra! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vilken dag du måste haft :P

2008-01-08 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0