Snart natt.

Blev ju resa också. Glömde nämna det förut. Tror jag tappat det där.. Alltså jag vet att jag nämnt det förut, men hart tappat allt vad charm heter när det gäller utomlandsresor. Har varit iväg på alltför mycket sådant där för att jag ska se fram emot det. Visst, det ÄR skönt att komma iväg. Ska inte säga annat. Älskar solen osv, men det är inte kul att gå runt och längta efter saker, som jag verkar göra när jag är borta. Det är inte alls kul. Men.. Jag är bara bortskämd, jag vet. Det SKA bli skönt att komma iväg. Fuertaventura v 7.

Förresten glömde jag också säga förut att jag inte har fått gå på toa/duscha på hela dagen. haha. Kändes SÅDÄR, när man avr kissenödig, kommer till huset och det står en lapp att man inte får duscha eller gå på toa. Sedan när man äntligen får det, kommer det förbannade strömavbrottet! haha. Aja, det blir väl väl. Är glad att allt är fixat nu så man kunde borsta tänderna åtminståne!

Har suttit hela kvällen och tjötat med godingarna. Lyssnat på massa skit och kollat lite på Svantes hemsida. På hans hästar och sådär. Ser ju lovande åt :) men vad hade jag förväntat mig? Jag och J funderar faktiskt på att strunta i Irland och åka till Varberg i 4 veckor istället.. Hade varit soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0