Spooort

Vi gick ner till gymmet i hopp om att kunna träna, men fy faan vad ont det gjorde. Har inte märkt av idag att jag har ngn träningsvärk, men tror fan jag har blåmärken i röven efter sadeln. Usch, det var en pina. Satt i ca 5 min innan jag gav upp. Ska nog träna varannan dag istället, tror det ger bättre effekt och blir lite skönare får hoppas att jag efterföjer detta också. haha. Och att dem installerar crosstrainern ordentligt så man kan börja använda den snart!
Vi vilket fall som helst övergick vi till att snacka med John, Tim, Linus, Mattias och Robin istället. Satt väl där i över en halvtimme iaf. Skulle lära dem rida, och med bänkpressar som hjälp prövade dem. Det var väl svårare än vad dem först trott att ha den perfekta sitsen, musklerna osv. Det var kul att se dem vränga ut och in på sig själva :P

Förresten har vi biljetter till gbg horse show nu. Får la se hur det kommer bli. Tvivlar på att det kommer bli lika VIP som förra året. Jävlar vilken service. Synd att man inte fyllt 18 än, gratis sprit ju :P Fick hur mycket mat, dricka och fika vi ville. Man kunde inte få mer service, dem gick och frågade om det var ngt mer man ville ha medan man kollade på de underbara hästarna. VIP lektarn var prydd med röda skynken, och vi fick gå backstage i stallarna. Ganska soft faktiskt. Åt gjorde vi naturligtvis ihop med ryttare och tvjournalister.

Nu är det dags för handboll. Finns det någon mer underhållande sport att kolla på på tv?! :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja, det var mys förra året med VIP. hoppas vi får det någon mer gång, men det kommer inte vara tackvara Plusenergi som det var innan. men det var en minnesvärd, mysig och rolig dag :)

2008-01-24 @ 19:48:39
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0