Uppdatering.

Jag kan bara inte förstå vad som är felet på nätet idag. Eller denna veckan snarare. Har inte kunnat gå in på msn, den bara loggar ut och allmänt cpar hela tiden. Blir på så dåligt humör faktiskt när ingenting går som jag vill.
För det första, så har vi haft strömavbrott sedan runt 3 tiden, och den sattes inte på förrän för någon timme sedan. glömde nämna att vi samtidigt satt och kollade film Vi fick då ingen mat, och fick istället ta bussen in till Sätila och käka pizza. Det blåste halvt storm och höll på och dö av kyla eftersom bussen var sen både dit och hem. Köpte cigg till Elin och fick inte ens visa leg. Blev besviken som fan. Det trodde jag hörde till. Blää. Åkte hem igen och strömmen var inte tillbaka än. Satte oss i matsalen och snackade med massa folk, när strömmen kom tillbaka och vi blev väl glada, men sedan försvann den igen. Jävla skit. Nu kom den tillbaks igen och det var väl bra det.

Fick också reda på att morfar pratat med sin kära kusin, och vi fick mer än gärna komma till honom på praktik. För er som inte vet är det Svante Johansson, sv. landslaget hoppning. Han blev visst jätteglad att jag skulle komma i och med att jag inte träffat honom sedan jag var liten. Ska bli kul att träffa honom, har inte något direkt minne från honom. Det enda är väl från lite filmer från när jag var lite över året.. Men men. Det fixar sig. Han var mycket positiv i alla fall, och det är det enda som räknas :)

Sitter och snackar med J:orna och Elin nu. Ska väl kolla klart seabiscuit, sedan vetifan vad det blir. Sova kanske. Orka sitta här utan msn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0