14 juli

Blev GANSKA glad när jag upptäckte att jag faktiskt hittade ett nät att koppla upp mig på här också, superbra :)

Vägen hem från Lidköping gick bättre än väntat faktiskt. hade bara lite panik ett tag, men då ringde jag bara sofie så fixade det sig :) saknar henne redan. jävla biiatch! :(

C hämtade mig vid tåget, vi åkte hem och jag packade upp och packade upp. Fick sedan åka iväg och handla antog att farmors kylskåp inte skulle vara alltför fullt.. För er som inte vet ska jag "ha hand om" farmors lägenhet så länge jag jobbar. Ingenting jag tackar nej till ;) Det var precis att vi båda fick upp sakerna till lägenheten på 3:dje våning. Ska försöka att aldrig hitta lägenhet på högre än andra våning..

Inatt har jag sovit så sjukt dåligt. Skulle upp 5, vaknade flera gånger runt 1. Delvis för att jag fick meddelande stup i kvarten, dels för att jag tydligen pratat i telefon också. mjaa..
bara att ge sig av till jobbet. ganska skönt att det går en tidigare buss till viared, som passar mig, för då kan jag ta den tidigare bussen och jobba 8½ timme varje dag istället för 8 :)

nu ska jag ta och ställa mig och laga lite mat. måste dock iväg och handla lite bortglömda saker först. men nu vet ni, jag finns här :)

Grattis Sofie och pappa på 20 resp 41 års dagen! :D


Min Sofie! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha mest ful bild :P och jag saaaaknar dig meeeeeed :(

2008-07-15 @ 11:29:08
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0