A little trip

Igårkväll kom C hem, och efter en låång stund (jag är ingenting annat än tjej) så åkte vi till Mcd, handlade och sedan till trandared. Hände väl inte något annat där intressant för er att veta, förutom att vi kollade XXX 2 och den är sjukt bra!

Vaknade när älsk gick till jobbet imorse, och skönt att kunna få fortsätta sova. Tog god tid på mig, diskade och sånt innan jag tog bussen till stan där jag mötte upp Sara och Frida. Tog tåget till gbg och mötte där upp Jennipher. Köpte lite kläder på Rut m.fl. såklart och en ny piercing till örat. Kanske får se till att byta ut skiten snart. Eller snarare FÅ UT DEN JÄVELN!
Tog sedan spårvagnen till liseberg och var där ett bra tag. Hade en bra dag där idag, tack girls för det :)
Jag och Jennipher tog sedan bussen hem till Borås. Och bussfan krockade på motorvägen! Gissa om man blev lite smått ängslig? En lastbil körde in i baken på oss och det blev ganska snabbt tvärstopp. Förutom lite onda nackar, axlar och näsor så mår vi bra efter omständigheterna.
Nu sitter vi hemma och ska strax börja göra oss iordning för torsdagskväll och kroogen :D

They are my girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0