Falköping

På eftermiddagen kom Jonna och Ulrika och hämtade mig, och vi åkte iväg till någonstans utanför Falköping för att hämta hem Ceazar som har varit uthyrd där till en tjej. Ceazar var faktiskt friserad, men hovskägget kunde man göra knoppar av, och han var inte direkt smal. Full av bett var han också den stackarn.

Nu har jag precis kommit hem, och Frida är på väg. Cyklande! Det är inte direkt en liten bit att cykla från aplared till början på dalsjöfors, så jag antar att hon behöver ett stort stöd just nu, gumman :( hon får sova här inatt. I mitt spökhus. Btw så hade någon dragit ur datasladden när jag kom hem? Om inte hunden fått fingrar så vetifan vem som dragit ur den när varken jag eller mormor gjort det.. Hm, weird.

Spökhus?


Kommentarer
Postat av: Sofie

ohjaa :D jag tkr att vi köper massa onyttigt och bara liksom, är tjejer :D haha

2008-07-06 @ 16:26:46
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0