god morgon

Jag vaknade redan kl halv 7 imorse. det är alltid så när jag ska åka iväg någonstans. jag blir liksom stressad, vill få klart saker i tid. men jag somnade om fram till halv 10, det är faktiskt en lång sovmorgon för att annars gå upp vid halv 6.
Så nu ska jag duscha, fixa lite med tvätten, äta och lite så innan jag börjar packa. För idag ska jag till Lidköping och Sofie :D Varför är typ 20 på alla krogar i hela Lidköping, Skara och Trollhättan på lördagar? :/ vi som hade tänkt gå till lipz jävla skit..

och en fråga, hur kan en människa uppge sig vara två helt olika personer? kan man inte bara vara sig själv i alla lägen istället och bli accepterad för den man är? eller så kan man helt enkelt vara två personer genom att vara sig själv, om det nu kan vara möjligt.

Ida goes Lidköping

Kommentarer
Postat av: Sofie

ida goes lidköööping today :D

haha snygg bild förövrigt, du fick med både lidan och torget ;) ses snart <3

2008-07-12 @ 10:31:39
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0