grillning

Provade att uppdatera min blogg säkert 4000 gånger igår, men tyvärr gick det inte :( Men idag fungerar det igen! :D måste tillägga att msn fungerar, men inte internet.

Igår var ju min första dag på "jobbet". det är helt suveränt väder, underbart! dock finns det ingen tid alls till att sola. tråkigt naturligtvis. vi var ute och gick en stund, kollade på barnkareoke och lite annat mys. annars hände väl ingenting annat än att jag, mamma och pappa hade väldigt mysigt och kul på kvällen. folk måste trott vi var dumma i huvudet ^^ de andra var försvunna som barn brukar vara på en camping. Filip sov hos en kompis och Rasmus har hittat tjej(er) som han är med långt in på nätterna. Ja, jag säger då det.

Idag har jag också jobbat. övningskört har jag också hunnit med. Anna och Joakim var här en stund, mycket trevligt :) Sedan gick jag, simon och Filippa iväg och spelade mini-golf och tog varsin glass. morfar kom också under dagen, så nu har Mira sällskap av massa vovvsingar också :)

Nej, nu får jag ta och dra mig neråt. vi ska grilla för andra gången idag. skulle egentligen ha ätit på solviken, men tydligen fick man inte boka bord, och då vi är över 20 pers här idag, så antog vi att vi inte kan komma och inta hela stället. det hade varit såå typiskt min släkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0