Jag har gjort mig känd i Lidköping.

Ja, det är faktiskt sant. Jävlar vilken kväll det blev igår säger jag bara!

Det började med att jag och sofie började göra oss iordning direkt när jag kommit hit. var ju inte här förrän kvart i 8.. började dricka nästintill direkt. drog ner till stan och och gick till gabriels och träffade ida och fia. satt inte där en lång stund innan vi drog till stadt. började med att beställa en drink. då säger bartendern: du är inte härifrån va? du är fan den första i hela lidköping som beställer det här! ganska coolt ändå. sen gick vi ut och shottade, sofie spydde på direkten det var anledningen varför vi gick ut. ställde oss på dansgolvet, och gick sen upp vid strippstången där vi stod HELA kvällen. måste bara tillägga att jag sagt innan att jag ALDRIG skulle ställa mig där. men tydligen ägde jag och sofie stången hela kvällen fick vi höra :) inga fick heller komma upp där, inte ens för 1 minut som de bad om. ganska kul ^^

efter det var slut satte sig sofie och kissade på en parkering, då ett helt gäng "utlänningar" började tjöta massa skit om sofie. blev förbannad som fan. det enda jag hörde från sofie och hennes killkompis var: " vad fan gör hon?!" "jag vet inte, hon är inte härifrån, hon fattar inte vad hon gör!" men det gick ganska bra ändå tycker jag. senare lät det typ: "din attityd tjejen, du har fan den goaste attityden jag varit med om!" usch, jag är kaxig, men så jävla kaxig skulle jag aldrig bli nykter.

lidköping är en liten skvallerstad, sofie kommer få området på sig, och jag har tydligen satt spår här. Sådan pojkvän, sådan flickvän. vilket par?


Kommentarer
Postat av: Jennipher

Låter som du har det kul i lidköping:) haha, snart tycker jag att vi ska gå ut i göteborg eller kungsbacka :)

2008-07-19 @ 14:43:01
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0