jobb och stan

Igår var en jobbardag. Kände mig mycket bättre faktiskt! Dagarna går fort när jag nästintill hela tiden pratar med Jonna i telefon. Fattar ibland inte hur vi alltid kan ha något att prata om?
Efter jobbet fick jag skjuts ner till stan, och hade lång tid på mig innan bussen gick. Cbadh hade precis slutat jobbet, så vi satt och tjötade i en halvtimme eller så. Tog sedan bussen hem, och pappa hämtade mig så vi kunde övningsköra. Har dock inte varit så arg på länge.. När jag inte klarade mig en gång att köra från stoppskylten från broms, att jag rivstartade och burnade iväg. Rasmus blev ganska impad där bak :P Jag var dock ganska arg och besviken..
Åkte hem till älsk, pappa och R följde med en stund. Somnade sedan ganska tidigt, och tyckte det var underbart, fram tills en blixt kom, jag blev asrädd. Märkte dock att det bara var en sötnos som lagt sig, och tagit kort på mig för att jag var "så jävla söt när jag sov". Det är väl en jävla tur att pojkar kan se en osminkad utan att dem dör iaf :P
Låg vaken fram till halv 3, tvingade mig själv att somna kanske också älsks tjat att jag pratar för mycket.

Imorse var nog den svåraste dagen NÅGONSIN att gå upp. Det var såå kallt, och mycket varmare under täcket. Trodde ärligt talat att jag skulle stannat kvar hos honom i sängen istället för att gå till jobbet..
Men jag stod på mig, en hel dag. Jobbade dessutom lite extra eftersom jag tog en tidigare buss och stämplade då in tidigare :)
När dagen var slut tog jag bussen ner till stan och träffade sofie! hur mysigt som helst :) dock kunde väl det varit lite roligare på högskolan. men mat fick vi, och choklad, sedan drog vi ^^,
Kollade Adam Tensta på torget efter att vi suttit på trappan på sandwalls plats och bara pratat en lång stund. älsk och company kom också dit. Efter sista låten träffade jag massa folk och bla min bror som jag var med tills skjutsen kom. att sllippa ta bussen är underbart, bortskämd som jag är.

imorgon är det en ny arbetsdag, såklart. upp tidigt, så nu är det läggdags!




För att du inte ville att jag skulle lägga upp kortet, sofie, gjorde jag det massa litet ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha vi är då fan bäst ! stå ut med 2 timmars tjöt på högskolan, äta deras mat och choklad och sen bara dra ^^ tjohooo ;)

förövrigt så var det skitkul att träffa dig, prata och kolla på adam tensta ;) <33

2008-07-10 @ 23:33:57
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Jag trodde du typ dött, för att du inte uppdaterar din blogg :( men nu äntligen :)

2008-07-11 @ 12:17:49
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0