otrevlig personal?

somsagt nätet är inte helt friskt, men har i alla fall hittat ett ställe med nät nu. däremot känner jag mig väl ganska dum när alla ställen är upptagna där jag kan ladda min oladdade dator, och alltså får STÅ i köket vid spisarna för dem som bor på campingen. haha. men det ska väl lösa sig det också.

Igår gick det ganska vilt till kan jag lova. vissa var väl såpass så att dem knappt kunde stå på benen, allra minst cykla. Vissa tyckte väl det var nice, andra.. ja, trivdes väl inte jättebra med situationen. Men vi hade det bra så länge det varade, och jäävlar vad mycket kubbspel det blev. riktigt kul :)

Imorse var det drygt som satan att gå upp. men det var bara att ta sig i kragen och stiga upp! Pappas syster m fam har varit hemma hela dagen. skönt med lite yngre vuxna att kunna prata med! Jag, simon och pappa tog också kustpiltåget till varberg, men simon skulle åka hem direkt igen sa han. snacka om att han är nöjd med att åka.
I övrigt har det inte hänt så mycket. jag, simon och filippa har varit hos farmor och hälsat på en stund. också träffat några tredjedelskusiner och så. filippa ska sova hos mig inatt, så myys :) men blir ju att gå upp och jobba imorgon också :(

Hur mån är egentligen restautanger om sina kunder? har nog aldrig mött en sådan otrevlig personal som på poolviken idag när vi beställde pizza. dem skulle ha 5 kr för varje sak man tog BORT på pizzerna, och 10 saker för varje EXTRA sak? är inte det helt sjukt?! vadå, betala 5 spänn för att dem ska SLIPPA lägga på en extra sak på pizzerna? och sådant sätt hon pratade med en.. Anna var GANSKA snabb med att tillägga att hon faktiskt VAR otrevlig, och att hon aldrig skulle handla mer pizza där. tummen upp för dig!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag förstår det <333

har börjat packa ner mitt rum.. omg snart är jag hos dig :D haha

2008-07-23 @ 22:05:54
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0